APA:
کپیصادقی، مسعود، امیریان، لیلا، وفاپور، حسنا، و بزدوده، عباس. (1398). تدوین مدل علی از رابطه بین کمال گرایی تحصیلی و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجی گری خودآگاهی هیجانی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 12(2 )، 80-88. SID. https://sid.ir/paper/395510/fa
Vancouver:
کپیصادقی مسعود، امیریان لیلا، وفاپور حسنا، بزدوده عباس. تدوین مدل علی از رابطه بین کمال گرایی تحصیلی و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجی گری خودآگاهی هیجانی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1398؛12(2 ):80-88. Available from: https://sid.ir/paper/395510/fa
IEEE:
کپیمسعود صادقی، لیلا امیریان، حسنا وفاپور، و عباس بزدوده، “تدوین مدل علی از رابطه بین کمال گرایی تحصیلی و تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی: با نقش میانجی گری خودآگاهی هیجانی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 12، no. 2 ، pp. 80–88، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/395510/fa