APA:
کپیپیش قدم، رضا، و ابراهیمی، شیما. (1399). بررسی تأثیر الگوی تدریس مبتنی بر «هَیَجامَد» بر هوش فرهنگی زبان آموزان غیرفارسی زبان. زبان پژوهی (علوم انسانی)، 12(35 )، 55-82. SID. https://sid.ir/paper/396738/fa
Vancouver:
کپیپیش قدم رضا، ابراهیمی شیما. بررسی تأثیر الگوی تدریس مبتنی بر «هَیَجامَد» بر هوش فرهنگی زبان آموزان غیرفارسی زبان. زبان پژوهی (علوم انسانی)[Internet]. 1399؛12(35 ):55-82. Available from: https://sid.ir/paper/396738/fa
IEEE:
کپیرضا پیش قدم، و شیما ابراهیمی، “بررسی تأثیر الگوی تدریس مبتنی بر «هَیَجامَد» بر هوش فرهنگی زبان آموزان غیرفارسی زبان،” زبان پژوهی (علوم انسانی)، vol. 12، no. 35 ، pp. 55–82، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/396738/fa