APA:
کپیپیش قدم، رضا، و ابراهیمی، شیما. (1398). بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هیجامد بر ارتقای آگاهی واج شناختی و مهارت خواندن دانش آموزان سندروم داون. پژوهش های زبان شناسی (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان)، 11(2 (پیاپی 21) )، 231-250. SID. https://sid.ir/paper/391055/fa
Vancouver:
کپیپیش قدم رضا، ابراهیمی شیما. بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هیجامد بر ارتقای آگاهی واج شناختی و مهارت خواندن دانش آموزان سندروم داون. پژوهش های زبان شناسی (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان)[Internet]. 1398؛11(2 (پیاپی 21) ):231-250. Available from: https://sid.ir/paper/391055/fa
IEEE:
کپیرضا پیش قدم، و شیما ابراهیمی، “بررسی میزان اثربخشی استفاده از الگوی تدریس هیجامد بر ارتقای آگاهی واج شناختی و مهارت خواندن دانش آموزان سندروم داون،” پژوهش های زبان شناسی (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان)، vol. 11، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 231–250، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/391055/fa