APA:
کپیاسحاقی گرجی، حسن، محمدی فر، محمدعلی، امین بیدختی، علی اکبر، طالع پسند، سیاوش، و رضایی، علی محمد. (1397). مقایسه ی اثربخشی یادگیری خود تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش فعالی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 7(2 (پیاپی 26) )، 7-32. SID. https://sid.ir/paper/397264/fa
Vancouver:
کپیاسحاقی گرجی حسن، محمدی فر محمدعلی، امین بیدختی علی اکبر، طالع پسند سیاوش، رضایی علی محمد. مقایسه ی اثربخشی یادگیری خود تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش فعالی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(2 (پیاپی 26) ):7-32. Available from: https://sid.ir/paper/397264/fa
IEEE:
کپیحسن اسحاقی گرجی، محمدعلی محمدی فر، علی اکبر امین بیدختی، سیاوش طالع پسند، و علی محمد رضایی، “مقایسه ی اثربخشی یادگیری خود تنظیم و درمان دارویی در کاهش نشانگان اختلال کاستی توجه/بیش فعالی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 7–32، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/397264/fa