APA:
کپیغلامی، پریسا، فرجی، مرتضی، و روستا، علیرضا. (1399). ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی. دانش سرمایه گذاری، 9(35 )، 357-381. SID. https://sid.ir/paper/399823/fa
Vancouver:
کپیغلامی پریسا، فرجی مرتضی، روستا علیرضا. ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی. دانش سرمایه گذاری[Internet]. 1399؛9(35 ):357-381. Available from: https://sid.ir/paper/399823/fa
IEEE:
کپیپریسا غلامی، مرتضی فرجی، و علیرضا روستا، “ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی،” دانش سرمایه گذاری، vol. 9، no. 35 ، pp. 357–381، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399823/fa