APA:
کپیآیباغی اصفهانی، سعید، غفوریان شاگردی، امیر، و ابراهیمی، الهه. (1398). بررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطاف پذیری منابع انسانی در هتل ها. گردشگری و توسعه، 8(2 )، 169-186. SID. https://sid.ir/paper/399918/fa
Vancouver:
کپیآیباغی اصفهانی سعید، غفوریان شاگردی امیر، ابراهیمی الهه. بررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطاف پذیری منابع انسانی در هتل ها. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(2 ):169-186. Available from: https://sid.ir/paper/399918/fa
IEEE:
کپیسعید آیباغی اصفهانی، امیر غفوریان شاگردی، و الهه ابراهیمی، “بررسی تأثیر سیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکرد و بازاریابی داخلی بر انعطاف پذیری منابع انسانی در هتل ها،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 2 ، pp. 169–186، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399918/fa