APA:
کپیبینا، شهناز، الهی، علیرضا، و صفاری، مرجان. (1398). تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس ارزش ویژه ی برند مشتری محور تیم های ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(25 )، 49-66. SID. https://sid.ir/paper/400446/fa
Vancouver:
کپیبینا شهناز، الهی علیرضا، صفاری مرجان. تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس ارزش ویژه ی برند مشتری محور تیم های ورزشی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(25 ):49-66. Available from: https://sid.ir/paper/400446/fa
IEEE:
کپیشهناز بینا، علیرضا الهی، و مرجان صفاری، “تعیین ویژگی های روان سنجی مقیاس ارزش ویژه ی برند مشتری محور تیم های ورزشی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 25 ، pp. 49–66، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400446/fa