مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

424
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

192
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 48

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی بود. پژوهش با توجه به هدف کاربردی و از نظر نحوة گردآوری داده ها آمیخته از نوع اکتشافی متوالی بود. ابزار جمع آوری داده ها در فاز کیفی, مصاحبه های نیمه ساختاریافته و باز با 23 نفر از ورزشکاران حرفه ای, مربیان ورزشی, مدیران ورزشی, روان شناسان و جامعه شناسان ورزشی بود. داده ها در فاز کیفی, از طریق روش کدگذاری در سه مرحله ی باز, محوری و انتخابی تحلیل شدند. یافته ها شامل 80نشان در کدگذاری باز بود؛ و در کدگذاری محوری در قالب شش مفهوم, محصول, قیمت, مکان, ترویج, سیاستگذاری و مشارکت طبقه بندی شدند. در مرحله ی کدگذاری انتخابی الگوی رفتار ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی تدوین شد. ابزار پژوهش در فاز کمی تحقیق, پرسشنامه ی محقق ساخته برگرفته از نتایج کیفی پژوهش بود. نمونه گیری در فاز کیفی, هدفمند به روش گلوله برفی و در فاز کمی, تصادفی, و طبقه بندی شده بود. در فاز کمی تحقیق از معادلات ساختاری تحت نرم افزار Smart PLS 3. 00به منظور ارزیابی الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه ای ایران استفاده شد. طبق نتایج آزمون t تمامی بارهای عاملی در سطح اطمینان 99% معنا دار است و در تدوین الگوی رفتار ورزشکاران حرفه ای ایران نقش معنا داری را ایفا کرده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نقوی، محبوبه، حسینی، سیدعماد، رمضانی نژاد، رحیم، و کشکر، سارا. (1397). تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(23 )، 33-48. SID. https://sid.ir/paper/400460/fa

    Vancouver: کپی

    نقوی محبوبه، حسینی سیدعماد، رمضانی نژاد رحیم، کشکر سارا. تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(23 ):33-48. Available from: https://sid.ir/paper/400460/fa

    IEEE: کپی

    محبوبه نقوی، سیدعماد حسینی، رحیم رمضانی نژاد، و سارا کشکر، “تدوین الگوی رفتاری ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد بازاریابی اجتماعی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 23 ، pp. 33–48، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/400460/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button