مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

464
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

705
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل شایستگی های ارتباطی مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 91

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش, تدوین مدل شایستگی های ارتباطی مد یران منابع انسانی بانک کشاورزی با استفاده از روش کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد است. ابزار گرد آوری داده ها, مصاحبه نیمه ساختاریافته با 15 نفر از مد یران منابع انسانی در سطح ستاد ی اد اره های مرکزی و سرپرستی های کل کشور است که با روش نمونه گیری گلوله برفی انتخاب می شوند. کد ها و مولفه های شایستگی (80 مفهوم کلید ی, 29 زیرمقوله, و 12 مقوله اصلی), از مصاحبه ها به د ست می آید و در قالب مدل مفهومی داده بنیاد تدوین می شود. با توجه به مقوله محوری (شایستگی های ارتباطی مد یران منابع انسانی), با ابعاد ساختار و محتوای مناسب رفتاری و همچنین, سایر مقوله ها اعم از شرایط علی (عوامل فردی و سازمانی), شرایط زمینه ای (برنامه جامع اصلاحات دولت), شرایط میانجی (رفتارهای سیاسی, شرایط محیطی, مد یریت ویترینی, و هوش فرهنگی مد یران منابع انسانی), راهبرد ها (راهبرد هماهنگی و همدلی, و راهبرد تحول آفرینی سازگار), و پیامد ها (محیط کار شاد و تسهیل ارتباطات) مدل نهایی تدوین می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صدرایی، سحر، ذوالفقاری زعفرانی، رشید، و ودادی، احمد. (1398). مدل شایستگی های ارتباطی مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری. فرآیند مدیریت و توسعه، 32(4 (پیاپی 110) )، 59-91. SID. https://sid.ir/paper/401062/fa

    Vancouver: کپی

    صدرایی سحر، ذوالفقاری زعفرانی رشید، ودادی احمد. مدل شایستگی های ارتباطی مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری. فرآیند مدیریت و توسعه[Internet]. 1398؛32(4 (پیاپی 110) ):59-91. Available from: https://sid.ir/paper/401062/fa

    IEEE: کپی

    سحر صدرایی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، و احمد ودادی، “مدل شایستگی های ارتباطی مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری،” فرآیند مدیریت و توسعه، vol. 32، no. 4 (پیاپی 110) ، pp. 59–91، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/401062/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا