مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

847
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

748
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فلسفه تعلیم و تربیت و روش های تدریس، نقش مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 283 | صفحه پایان 284

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 روش تدریس مجموعه تدابیر منظمی است که تعلیم دهنده برای رسیدن به هدف، با توجه به شرایط و امکانات اتخاذ می کند. سال هاست که تدریس دروس نظری در رشته پزشکی و رشته های وابسته، به شیوه سخنرانی استاد در کلاس ادامه دارد، عملی که هم برای استاد و هم برای دانشجو، فقط به عنوان رفع تکلیف قلمداد می گردد و موجب شده است دانشجویان با انگیره بالا در کلاس های درس حاضر نشوند و تنها دلیل حضور آن ها در کلاس، اغلب بحث حضور و غیاب است. به نظر می رسد امروزه فقط تعداد اندکی از دانشجویان برای کسب دانش در کلاس حاضر می شوند. نوع کلاس در آموزش آن ها بسیار موثر بوده است و در صورت عدم توجه به روش صحیح در آموزش آن ها، این امکان وجود دارد که آن ها نیز کم کم بی انگیزه شوند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهنام فر، رضا. (1392). فلسفه تعلیم و تربیت و روش های تدریس, نقش مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (نامه به سردبیر). گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 10(3)، 283-284. SID. https://sid.ir/paper/401339/fa

    Vancouver: کپی

    بهنام فر رضا. فلسفه تعلیم و تربیت و روش های تدریس, نقش مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (نامه به سردبیر). گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1392؛10(3):283-284. Available from: https://sid.ir/paper/401339/fa

    IEEE: کپی

    رضا بهنام فر، “فلسفه تعلیم و تربیت و روش های تدریس, نقش مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (نامه به سردبیر)،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 10، no. 3، pp. 283–284، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/401339/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button