APA:
کپیترکستانی، محمدصالح، بخشی زاده برج، کبری، و جاهدی، پدرام. (1398). بخش بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 14(47 )، 29-63. SID. https://sid.ir/paper/404422/fa
Vancouver:
کپیترکستانی محمدصالح، بخشی زاده برج کبری، جاهدی پدرام. بخش بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1398؛14(47 ):29-63. Available from: https://sid.ir/paper/404422/fa
IEEE:
کپیمحمدصالح ترکستانی، کبری بخشی زاده برج، و پدرام جاهدی، “بخش بندی بازار گردشگری منطقه آزاد کیش: رویکردی نو به روش نقشه مفهومی برند،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 14، no. 47 ، pp. 29–63، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404422/fa