Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

313
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

151
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول)

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 برند شرکت یکی از مهم ترین دارایی های هر شرکت محسوب می شود, امروزه شرکت ها بودجه های عظیمی را برای توسعه برند خود اختصاص می دهند, استراتژی پردازی برای توسعه برند هر شرکت نیازمند اطلاع از شاخص هایی چون تصویر برند و هویت برند است. نقشه مفهومی برند یکی از ابزارهای مناسب جهت استخراج تصویر برند می باشد. در این پژوهش, هدف پژوهشگر استخراج نقشه مفهومی برند برای شرکت همراه اول بوده است, به این منظور مصاحبه استخراج نقشه مفهومی برند از 92 نفر از مخاطبان همراه اول به عمل آمده است که از این تعداد 77 نفر از مشتریان و 15 نفر غیر مشتری بوده اند. نقشه نهایی به دست آمده نشان دهنده این است که درمجموع همراه اول برندی موردپسند در جامعه می باشد. مخاطبان تداعیاتی چون برند معتبر, برند باپرستیژ, خدمات عالی و حضور اجتماعی پررنگ را برای این برند عنوان کرده اند که نشان دهنده تصویر مثبت این برند در ذهن مخاطبان می باشد. تنها تداعیاتی منفی در مورد برند مفاهیمی چون برند مقلد و پیامک های تبلیغاتی بودند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره. (1398). نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول). مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526488/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره. نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول). مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526488/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، “نگاشت ادراکی شبکه تداعیات برند اپراتورهای داخلی با استفاده از نقشه مفهومی برند (مورد مطالعاتی: همراه اول)،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526488/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا