APA:
کپیاحمدی، خدیجه، رنجدوست، شهرام، و عظیمی، محمد. (1399). تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(3 )، 193-204. SID. https://sid.ir/paper/404842/fa
Vancouver:
کپیاحمدی خدیجه، رنجدوست شهرام، عظیمی محمد. تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(3 ):193-204. Available from: https://sid.ir/paper/404842/fa
IEEE:
کپیخدیجه احمدی، شهرام رنجدوست، و محمد عظیمی، “تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 3 ، pp. 193–204، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/404842/fa