APA:
کپیاکبری، محسن، قلی زاده، محمدحسن، و کاظمی، حمید. (1399). بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید. نوآوری و ارزش آفرینی، 9(17 )، 17-27. SID. https://sid.ir/paper/406562/fa
Vancouver:
کپیاکبری محسن، قلی زاده محمدحسن، کاظمی حمید. بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید. نوآوری و ارزش آفرینی[Internet]. 1399؛9(17 ):17-27. Available from: https://sid.ir/paper/406562/fa
IEEE:
کپیمحسن اکبری، محمدحسن قلی زاده، و حمید کاظمی، “بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده و ویژگی های شخصی وی بر پذیرش محصول جدید،” نوآوری و ارزش آفرینی، vol. 9، no. 17 ، pp. 17–27، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406562/fa