مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

850
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

768
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل و رتبه بندی عوامل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمال غرب کشور

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 64

چکیده

 هدف تحقیق حاضر رتبه بندی عوامل بازاریابی و ارایه مدل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمال غرب کشور است. پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی و روش تحقیق مطالعات علی است. ابزار پژوهش, پرسشنامه سیف پناهی شعبانی (1392) و جامعه آماری شامل تمام مدیران و کارکنان اماکن ورزشی از جمله سالن ها, مجموعه های ورزشی, استادیوم ها و. . . شهرستان های استان های آذربایجان شرقی, آذربایجان غربی و اردبیل بود. روش نمونه گیری این تحقیق تصادفی طبقه ای و نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان 350 نفر تعیین شد. داده های گردآوری شده با استفاده از مدل معادلات ساختاری تجزیه وتحلیل و با استفاده از تاپسیس عوامل موثر در استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی رتبه بندی گردید. به منظور ارزیابی نیکویی برازش مدل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی از نرم افزار ایموس استفاده شده و شاخص های مربوط به نیکویی برازش مطالعه شده است. با توجه به دگرگونی ها و چالش ها, شرکت ها و سازمان هایی می توانند در آینده موفق باشند که دارای دیدگاه بازاریابی بسیار قوی باشند. برای دستیابی به چنین بازاریابی باید عواملی از قبیل مدیریت, محیط, استراتژی, بخش بندی بازار هدف و موقعیت را بعنوان عوامل موثر مد نظر قرار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایمانپورقاضیجهانی، علی، و سیدعامری، میرحسن. (1398). ارائه مدل و رتبه بندی عوامل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمال غرب کشور. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 7(26 )، 55-64. SID. https://sid.ir/paper/407037/fa

    Vancouver: کپی

    ایمانپورقاضیجهانی علی، سیدعامری میرحسن. ارائه مدل و رتبه بندی عوامل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمال غرب کشور. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1398؛7(26 ):55-64. Available from: https://sid.ir/paper/407037/fa

    IEEE: کپی

    علی ایمانپورقاضیجهانی، و میرحسن سیدعامری، “ارائه مدل و رتبه بندی عوامل استراتژی بازاریابی اماکن ورزشی شمال غرب کشور،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 7، no. 26 ، pp. 55–64، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/407037/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا