APA:
کپیفصیح مردانلو، نرگس. (1397). تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه گیری برندسازی رویدادهای ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 10(51 )، 227-246. SID. https://sid.ir/paper/234507/fa
Vancouver:
کپیفصیح مردانلو نرگس. تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه گیری برندسازی رویدادهای ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1397؛10(51 ):227-246. Available from: https://sid.ir/paper/234507/fa
IEEE:
کپینرگس فصیح مردانلو، “تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه گیری برندسازی رویدادهای ورزشی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 10، no. 51 ، pp. 227–246، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234507/fa