APA:
کپیساداتی، لیلا، حنانی، صدیقه، صراف، نازنین، و آزادی، نمامعلی. (1399). مقایسه دو شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه و روش روتین برمیزان دانش و مهارت عملی دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایرا ن. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(3 )، 213-219. SID. https://sid.ir/paper/408468/fa
Vancouver:
کپیساداتی لیلا، حنانی صدیقه، صراف نازنین، آزادی نمامعلی. مقایسه دو شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه و روش روتین برمیزان دانش و مهارت عملی دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایرا ن. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(3 ):213-219. Available from: https://sid.ir/paper/408468/fa
IEEE:
کپیلیلا ساداتی، صدیقه حنانی، نازنین صراف، و نمامعلی آزادی، “مقایسه دو شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه و روش روتین برمیزان دانش و مهارت عملی دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایرا ن،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 3 ، pp. 213–219، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408468/fa