APA:
کپیمستور، هانیه، نیلی احمدآبادی، محمدرضا، اسلامی حسن آبادی، سعید، زارعی، اسماعیل، و دلاور، علی. (1397). طراحی, توسعه و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری مبتنی بر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(4 )، 145-151. SID. https://sid.ir/paper/408521/fa
Vancouver:
کپیمستور هانیه، نیلی احمدآبادی محمدرضا، اسلامی حسن آبادی سعید، زارعی اسماعیل، دلاور علی. طراحی, توسعه و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری مبتنی بر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(4 ):145-151. Available from: https://sid.ir/paper/408521/fa
IEEE:
کپیهانیه مستور، محمدرضا نیلی احمدآبادی، سعید اسلامی حسن آبادی، اسماعیل زارعی، و علی دلاور، “طراحی, توسعه و اعتباریابی الگوی محیط یادگیری مبتنی بر سنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 4 ، pp. 145–151، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/408521/fa