APA:
کپیسیفی، معصومه، و معنوی پور، داوود. (1397). مقایسه اثربخشی مداخلات روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده دوانلو و تنظیم هیجانی شناختی, در درمان اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان سال چهارم و پنجم ابتدایی. سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، 2(4 )، 231-240. SID. https://sid.ir/paper/411349/fa
Vancouver:
کپیسیفی معصومه، معنوی پور داوود. مقایسه اثربخشی مداخلات روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده دوانلو و تنظیم هیجانی شناختی, در درمان اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان سال چهارم و پنجم ابتدایی. سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت[Internet]. 1397؛2(4 ):231-240. Available from: https://sid.ir/paper/411349/fa
IEEE:
کپیمعصومه سیفی، و داوود معنوی پور، “مقایسه اثربخشی مداخلات روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده دوانلو و تنظیم هیجانی شناختی, در درمان اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان سال چهارم و پنجم ابتدایی،” سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، vol. 2، no. 4 ، pp. 231–240، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411349/fa