مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

474
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر آموزش سیار بر یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی

صفحات

 صفحه شروع 8 | صفحه پایان 12

چکیده

 زمینه و هدف: ظهور فناوریهای الکترونیکی فرآیند یاددهی-یادگیری را متحول ساخته است. یکی از این فناوری ها یادگیری سیار است. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر آموزش به شیوه یادگیری سیار بر یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی بود. روش: طرح پژوهش حاضر, پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان رشته پرستاری دانشکده پرستاری شهرکرد در سال تحصیلی 96-95 بود حدود 130 نفر از این جامعه آماری تعداد 30 نفر از طریق نمونه گیری در دسترس انتخاب و به تصادف در دو گروه کنترل و آزمایش گماشته شدند. ابزار مورد استفاده شامل آزمون یادگیری پیش آزمون-پس آزمون یادگیری با تایید روایی صوری توسط اساتید و پایایی کرونباخ 83/0 و یادداری با تایید روایی صوری توسط اساتید و پایایی کرونباخ 79/0 از محتوای درس زبان انگلیسی بود. یافته ها: داده های بدست آمده با استفاده از آزمون آماری تیمستقل و با کمک نرم افزار SPSS نسخه 18 تحلیل شد. یافته های پژوهش نشان داد که آموزش به شیوه سیار موجب افزایش میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری در زبان انگلیسی میشود. نتیجه گیری: با توجه به نتایج پژوهش, به مجریان آموزش توصیه میشود که از فناوریهای سیار در آموزش زبان انگلیسی استفاده نمایند.متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحیمی، الهام، و اویسی، نرجس خاتون. (1399). تاثیر آموزش سیار بر یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی. Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)، 10(1 )، 8-12. SID. https://sid.ir/paper/415130/fa

    Vancouver: کپی

    رحیمی الهام، اویسی نرجس خاتون. تاثیر آموزش سیار بر یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی. Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)[Internet]. 1399؛10(1 ):8-12. Available from: https://sid.ir/paper/415130/fa

    IEEE: کپی

    الهام رحیمی، و نرجس خاتون اویسی، “تاثیر آموزش سیار بر یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری در آموزش زبان انگلیسی،” Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)، vol. 10، no. 1 ، pp. 8–12، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415130/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button