APA:
کپیحبیبی کلیبر، رامین. (1399). نقش ادراک از محیط کلاس درس و انگیزش پیشرفت تحصیلی در پیش بینی رضایت تحصیلی دانشجویان. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 11(3 )، 323-333. SID. https://sid.ir/paper/415801/fa
Vancouver:
کپیحبیبی کلیبر رامین. نقش ادراک از محیط کلاس درس و انگیزش پیشرفت تحصیلی در پیش بینی رضایت تحصیلی دانشجویان. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1399؛11(3 ):323-333. Available from: https://sid.ir/paper/415801/fa
IEEE:
کپیرامین حبیبی کلیبر، “نقش ادراک از محیط کلاس درس و انگیزش پیشرفت تحصیلی در پیش بینی رضایت تحصیلی دانشجویان،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 11، no. 3 ، pp. 323–333، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415801/fa