APA:
کپیقصابی، صمد، بافنده قراملکی، حسن، محمدی آریا، علیرضا، و موللی، گیتا. (1399). مقایسه اثربخشی روش خودآموزی کلامی و روش بازی های حرکتی بر دامنه توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 7(1 )، 281-294. SID. https://sid.ir/paper/416512/fa
Vancouver:
کپیقصابی صمد، بافنده قراملکی حسن، محمدی آریا علیرضا، موللی گیتا. مقایسه اثربخشی روش خودآموزی کلامی و روش بازی های حرکتی بر دامنه توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1399؛7(1 ):281-294. Available from: https://sid.ir/paper/416512/fa
IEEE:
کپیصمد قصابی، حسن بافنده قراملکی، علیرضا محمدی آریا، و گیتا موللی، “مقایسه اثربخشی روش خودآموزی کلامی و روش بازی های حرکتی بر دامنه توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 7، no. 1 ، pp. 281–294، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/416512/fa