APA:
کپیعطایی، محمودرضا، و افقری، اکبر. (1379). تاثیر آموزش مستقیم ساختار گفتمان و متن بر عملکرد خواندن و درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک
. مجله زبانشناسی کاربردی، 3(4)، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/432746/fa
Vancouver:
کپیعطایی محمودرضا، افقری اکبر. تاثیر آموزش مستقیم ساختار گفتمان و متن بر عملکرد خواندن و درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک
. مجله زبانشناسی کاربردی[Internet]. 1379؛3(4):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/432746/fa
IEEE:
کپیمحمودرضا عطایی، و اکبر افقری، “تاثیر آموزش مستقیم ساختار گفتمان و متن بر عملکرد خواندن و درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک
،” مجله زبانشناسی کاربردی، vol. 3، no. 4، pp. 19–36، 1379، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/432746/fa