APA:
کپیعطایی، محمودرضا، و افقری، اکبر. (1380). تأثیر آموزش مستقیم ساختار گفتمان و متن بر عملکرد
خواندن و درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی
برای اهداف آکادمیک
. مجله زبانشناسی کاربردی، 5(1)، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/420755/fa
Vancouver:
کپیعطایی محمودرضا، افقری اکبر. تأثیر آموزش مستقیم ساختار گفتمان و متن بر عملکرد
خواندن و درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی
برای اهداف آکادمیک
. مجله زبانشناسی کاربردی[Internet]. 1380؛5(1):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/420755/fa
IEEE:
کپیمحمودرضا عطایی، و اکبر افقری، “تأثیر آموزش مستقیم ساختار گفتمان و متن بر عملکرد
خواندن و درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی
برای اهداف آکادمیک
،” مجله زبانشناسی کاربردی، vol. 5، no. 1، pp. 19–36، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/420755/fa