APA:
کپیویسی، هیوا. (1390). آیا درک مطلب فراگیران در حوزه انگلیسی با اهداف ویژه با تدریس گرامر به شیوه مستقیم بهبود می یابد؟. آموزش مهارت های زبان (علوم اجتماعی و انسانی شیراز)، 3(4 (پیاپی 4/65))، 145-158. SID. https://sid.ir/paper/456863/fa
Vancouver:
کپیویسی هیوا. آیا درک مطلب فراگیران در حوزه انگلیسی با اهداف ویژه با تدریس گرامر به شیوه مستقیم بهبود می یابد؟. آموزش مهارت های زبان (علوم اجتماعی و انسانی شیراز)[Internet]. 1390؛3(4 (پیاپی 4/65)):145-158. Available from: https://sid.ir/paper/456863/fa
IEEE:
کپیهیوا ویسی، “آیا درک مطلب فراگیران در حوزه انگلیسی با اهداف ویژه با تدریس گرامر به شیوه مستقیم بهبود می یابد؟،” آموزش مهارت های زبان (علوم اجتماعی و انسانی شیراز)، vol. 3، no. 4 (پیاپی 4/65)، pp. 145–158، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/456863/fa