APA:
کپیاعرابی، سیدمحمد، و اکرمی، احمد. (1382). ارتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آنها به مشتریان. مطالعات مدیریت، -(39-40)، 273-292. SID. https://sid.ir/paper/446492/fa
Vancouver:
کپیاعرابی سیدمحمد، اکرمی احمد. ارتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آنها به مشتریان. مطالعات مدیریت[Internet]. 1382؛-(39-40):273-292. Available from: https://sid.ir/paper/446492/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد اعرابی، و احمد اکرمی، “ارتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آنها به مشتریان،” مطالعات مدیریت، vol. -، no. 39-40، pp. 273–292، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/446492/fa