APA:
کپیظهره وند، راضیه. (1389). مقایسه مفهوم خود, خودکارآمدی تحصیلی, هوش هیجانی, باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها. مطالعات روان شناختی، 6(3)، 46-73. SID. https://sid.ir/paper/462244/fa
Vancouver:
کپیظهره وند راضیه. مقایسه مفهوم خود, خودکارآمدی تحصیلی, هوش هیجانی, باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها. مطالعات روان شناختی[Internet]. 1389؛6(3):46-73. Available from: https://sid.ir/paper/462244/fa
IEEE:
کپیراضیه ظهره وند، “مقایسه مفهوم خود, خودکارآمدی تحصیلی, هوش هیجانی, باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش بینی پیشرفت تحصیلی آنها،” مطالعات روان شناختی، vol. 6، no. 3، pp. 46–73، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/462244/fa