APA:
کپیبحرینی زاده، منیجه، و ضیایی، علیرضا. (1391). بررسی تاثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 103-118. SID. https://sid.ir/paper/468264/fa
Vancouver:
کپیبحرینی زاده منیجه، ضیایی علیرضا. بررسی تاثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):103-118. Available from: https://sid.ir/paper/468264/fa
IEEE:
کپیمنیجه بحرینی زاده، و علیرضا ضیایی، “بررسی تاثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 103–118، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/468264/fa