APA:
کپیمحرابی، جواد، و خوش منظر، ایوب. (1391). ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 9(26)، 23-28. SID. https://sid.ir/paper/151379/fa
Vancouver:
کپیمحرابی جواد، خوش منظر ایوب. ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1391؛9(26):23-28. Available from: https://sid.ir/paper/151379/fa
IEEE:
کپیجواد محرابی، و ایوب خوش منظر، “ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 9، no. 26، pp. 23–28، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151379/fa