APA:
کپیتارخ، م.ج.، و شریفیان، ک.. (1387). خوشه بندی مشتریان بانک و تحلیل آنها با استفاده از هرم ارزش مشتری. کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، -(6)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/469266/fa
Vancouver:
کپیتارخ م.ج.، شریفیان ک.. خوشه بندی مشتریان بانک و تحلیل آنها با استفاده از هرم ارزش مشتری. کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع[Internet]. 1387؛-(6):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/469266/fa
IEEE:
کپیم.ج. تارخ، و ک. شریفیان، “خوشه بندی مشتریان بانک و تحلیل آنها با استفاده از هرم ارزش مشتری،” کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، vol. -، no. 6، pp. 0–0، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/469266/fa