APA:
کپیزارعی، عظیم، فیض، داوود، و مرادی، هادی. (1391). تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(11 (پیاپی 44))، 59-79. SID. https://sid.ir/paper/470254/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، فیض داوود، مرادی هادی. تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(11 (پیاپی 44)):59-79. Available from: https://sid.ir/paper/470254/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، داوود فیض، و هادی مرادی، “تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 11 (پیاپی 44)، pp. 59–79، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470254/fa