APA:
کپیرمضانیان، محمدرحیم، و اسماعیل پور، رضا. (1389). تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت). مدیریت بازرگانی، 2(5)، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/470671/fa
Vancouver:
کپیرمضانیان محمدرحیم، اسماعیل پور رضا. تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1389؛2(5):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/470671/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم رمضانیان، و رضا اسماعیل پور، “تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)،” مدیریت بازرگانی، vol. 2، no. 5، pp. 79–98، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470671/fa