APA:
کپیجهان دیده، بهروز، گل محمدی، علی رضا، و صفدری رنجبر، مصطفی. (1391). شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده تداوم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 119-146. SID. https://sid.ir/paper/472972/fa
Vancouver:
کپیجهان دیده بهروز، گل محمدی علی رضا، صفدری رنجبر مصطفی. شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده تداوم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):119-146. Available from: https://sid.ir/paper/472972/fa
IEEE:
کپیبهروز جهان دیده، علی رضا گل محمدی، و مصطفی صفدری رنجبر، “شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده تداوم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 119–146، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/472972/fa