APA:
کپیکاظمی، مصطفی، و مهاجر، شیما. (1388). رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد. مدیریت صنعتی، 4(10)، 91-103. SID. https://sid.ir/paper/171130/fa
Vancouver:
کپیکاظمی مصطفی، مهاجر شیما. رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد. مدیریت صنعتی[Internet]. 1388؛4(10):91-103. Available from: https://sid.ir/paper/171130/fa
IEEE:
کپیمصطفی کاظمی، و شیما مهاجر، “رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد،” مدیریت صنعتی، vol. 4، no. 10، pp. 91–103، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171130/fa