مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,990
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,294
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد

صفحات

 صفحه شروع 91 | صفحه پایان 103

چکیده

 مقاله حاضر در پی رتبه بندی 24 عامل شناسایی شده موثر بر رضایت مشتریان بانک اقتصاد نوین مشهد بر اساس اهمیت عوامل و رضایت از عوامل, از دیدگاه مشتریان بانک می باشد. تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و از شاخه میدانی می باشد. بنابراین اطلاعات مورد نیاز به صورت پیمایشی و از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده است. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه در دو مرحله بوده است. در مرحله اول با توجه به منابع مختلف لیستی از عوامل در قالب پرسشنامه اولیه طراحی گردید و در اختیار مدیران و کارکنان بانک اقتصاد نوین قرار گرفت تا آنها نیز عواملی را علاوه بر عوامل مذکور که بر رضایت مشتریان موثر می باشد به لیست اضافه نمایند. در مرحله دوم نیز با توجه به عوامل شناسایی شده پرسشنامه نهایی طراحی, تعیین اعتبار و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای با تخصیص برابر در میان 140 نفر از مشتریان مختلف, 7 شعبه بانک اقتصاد نوین توزیع گردید. یافته های تحقیق حاکی از رتبه بندی عوامل شناسایی شده از دیدگاه مشتریان بر اساس میزان اهمیت عامل و میزان رضایت از عامل در 7 شعبه مختلف بانک اقتصاد نوین در شهر مشهد می باشند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

کاظمی، مصطفی، و مهاجر، شیما. (1388). رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد. مدیریت صنعتی، 4(10)، 91-103. SID. https://sid.ir/paper/171130/fa

Vancouver: کپی

کاظمی مصطفی، مهاجر شیما. رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد. مدیریت صنعتی[Internet]. 1388؛4(10):91-103. Available from: https://sid.ir/paper/171130/fa

IEEE: کپی

مصطفی کاظمی، و شیما مهاجر، “رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد،” مدیریت صنعتی، vol. 4، no. 10، pp. 91–103، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171130/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button