APA:
کپیغفوری، علی، و اشتاین برگ، م.. (1374). رویکردهای یادگیری دانشجویان ایرانی در دانشگاه نیوساس ویلز استرالیا. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، 2(4)، 55-59. SID. https://sid.ir/paper/477529/fa
Vancouver:
کپیغفوری علی، اشتاین برگ م.. رویکردهای یادگیری دانشجویان ایرانی در دانشگاه نیوساس ویلز استرالیا. مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)[Internet]. 1374؛2(4):55-59. Available from: https://sid.ir/paper/477529/fa
IEEE:
کپیعلی غفوری، و م. اشتاین برگ، “رویکردهای یادگیری دانشجویان ایرانی در دانشگاه نیوساس ویلز استرالیا،” مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران (اندیشه و رفتار)، vol. 2، no. 4، pp. 55–59، 1374، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477529/fa