Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

560
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

190
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

روش های نوین مشکل محور در ارزشیابی شایستگی های بالینی، نامه به سردبیر

صفحات

 صفحه شروع 198 | صفحه پایان 202

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 یادگیری و ارزشیابی از هم جدانشدنی هستند و ارزشیابی شایستگی های بالینی فراگیران علوم پزشکی، یک فعالیت مهم و ارزشمند محسوب می شود. ارزشیابی، داده ها و اطلاعات لازم برای تعیین اثربخشی برنامه آموزشی را در اختیار می گذارد. بر اساس تحقیقات، نتایج به دست آمده از ارزشیابی معیار اصلی برای تعیین موفقیت برنامه آموزشی محسوب می گردد. امروزه روش های متنوعی برای ارزشیابی مهارت های بالینی فراگیران علوم پزشکی توسعه یافته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شمشیری، محمود، صادقی، طاهره، و محمدی، نورالدین. (1391). روش های نوین مشکل محور در ارزشیابی شایستگی های بالینی, نامه به سردبیر. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 9(2)، 198-202. SID. https://sid.ir/paper/478233/fa

    Vancouver: کپی

    شمشیری محمود، صادقی طاهره، محمدی نورالدین. روش های نوین مشکل محور در ارزشیابی شایستگی های بالینی, نامه به سردبیر. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1391؛9(2):198-202. Available from: https://sid.ir/paper/478233/fa

    IEEE: کپی

    محمود شمشیری، طاهره صادقی، و نورالدین محمدی، “روش های نوین مشکل محور در ارزشیابی شایستگی های بالینی, نامه به سردبیر،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 9، no. 2، pp. 198–202، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478233/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا