Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

434
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

169
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

آموزش و ارزشیابی در رشته پزشکی؛ موثر یا غیرموثر:ایجاد فرهنگ آموزش مبتنی بر اولویت های بهداشتی جامعه

صفحات

 صفحه شروع 187 | صفحه پایان 188

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 رشته پزشکی یکی از مقدس ترین حرفه ها در عالم هستی است. تفسیر علم الابدان در حدیث " العلم العلمان، علم الادیان و علم الابدان " به مفهوم رشته پزشکی و همچنین تاکید آیه شریفه پنجم سوره مبارکه مائده مبتنی بر ارزش حفظ جان انسان ها از جمله نشانه های قداست و اهمیت این رشته نزد خداوند متعال بوده که این مهم منشا گرفته از رسالت ذاتی این . (رشته در خدمت رسانی به مردم و حفظ سلامتی افراد جامعه است).

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جوادی نیا، سیدعلیرضا، کریمی، قاسم، و عابدینی، محمدرضا. (1393). آموزش و ارزشیابی در رشته پزشکی؛ موثر یا غیرموثر:ایجاد فرهنگ آموزش مبتنی بر اولویت های بهداشتی جامعه. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 14(2)، 187-188. SID. https://sid.ir/paper/479894/fa

    Vancouver: کپی

    جوادی نیا سیدعلیرضا، کریمی قاسم، عابدینی محمدرضا. آموزش و ارزشیابی در رشته پزشکی؛ موثر یا غیرموثر:ایجاد فرهنگ آموزش مبتنی بر اولویت های بهداشتی جامعه. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1393؛14(2):187-188. Available from: https://sid.ir/paper/479894/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلیرضا جوادی نیا، قاسم کریمی، و محمدرضا عابدینی، “آموزش و ارزشیابی در رشته پزشکی؛ موثر یا غیرموثر:ایجاد فرهنگ آموزش مبتنی بر اولویت های بهداشتی جامعه،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 14، no. 2، pp. 187–188، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479894/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا