APA:
کپیدیبا، کامبیز، جباری قره باغ، داوود، یکتا، زهرا، و روشن میلانی، شیوا. (1392). تاثیر روش های مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی روی نتیجه آزمون نهایی دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 10(2)، 93-99. SID. https://sid.ir/paper/480160/fa
Vancouver:
کپیدیبا کامبیز، جباری قره باغ داوود، یکتا زهرا، روشن میلانی شیوا. تاثیر روش های مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی روی نتیجه آزمون نهایی دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1392؛10(2):93-99. Available from: https://sid.ir/paper/480160/fa
IEEE:
کپیکامبیز دیبا، داوود جباری قره باغ، زهرا یکتا، و شیوا روشن میلانی، “تاثیر روش های مختلف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی روی نتیجه آزمون نهایی دانشجویان پزشکی مقطع علوم پایه،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 10، no. 2، pp. 93–99، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/480160/fa