Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

554
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

188
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی یک سطح لغزش بهینه تناسبی- انتگرالی برای سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با ادوات تعلیق دارای ثابت های نامعین و مشخصه های غیر خطی

صفحات

 صفحه شروع 113 | صفحه پایان 118

چکیده

 در این مقاله, طراحی کنترل کننده برای سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با محوریت مد لغزشی انجام گرفته است. ادوات سیستم تعلیق شامل فنر و ضربه گیر دارای مشخصه های غیر خطی بوده و ثابت های این مشخصه ها نامعین ولی دارای کران مشخصی هستند. جهت ساده سازی طراحی کنترل کننده برای این سیستم, خطی سازی فیدبک پیشنهاد شده است و در ادامه با استفاده از یک استراتژی بهینه, یک سطح لغزش تناسبی- انتگرالی به دست آورده و کنترل کننده ای برای برآورده سازی شرط لغزش پیشنهاد شده است. فرایند طراحی به گونه ای است که نه تنها پایداری مجانبی سیستم تعلیق را در حضور نامعینی های پارامتری موجود تضمین می کند, بلکه طراح می تواند با تنظیم پارامترهایی, مصالحه مورد نظر خود بین راحتی سرنشینان خودرو و فرمان پذیری و کنترل پذیری خودرو را به عنوان اهداف مهم یک سیستم تعلیق ایجاد کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ظهیری پور، سیدعلی، و جلالی، علی اکبر. (1391). طراحی یک سطح لغزش بهینه تناسبی- انتگرالی برای سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با ادوات تعلیق دارای ثابت های نامعین و مشخصه های غیر خطی. مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران - الف مهندسی برق، 10(2)، 113-118. SID. https://sid.ir/paper/483261/fa

    Vancouver: کپی

    ظهیری پور سیدعلی، جلالی علی اکبر. طراحی یک سطح لغزش بهینه تناسبی- انتگرالی برای سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با ادوات تعلیق دارای ثابت های نامعین و مشخصه های غیر خطی. مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران - الف مهندسی برق[Internet]. 1391؛10(2):113-118. Available from: https://sid.ir/paper/483261/fa

    IEEE: کپی

    سیدعلی ظهیری پور، و علی اکبر جلالی، “طراحی یک سطح لغزش بهینه تناسبی- انتگرالی برای سیستم تعلیق فعال 1.4 خودرو با ادوات تعلیق دارای ثابت های نامعین و مشخصه های غیر خطی،” مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران - الف مهندسی برق، vol. 10، no. 2، pp. 113–118، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483261/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا