APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و شایسته، شیرین. (1390). برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش وفاداری مشتری. مدیریت کسب و کار، 3(11)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/483616/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، شایسته شیرین. برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش وفاداری مشتری. مدیریت کسب و کار[Internet]. 1390؛3(11):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/483616/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و شیرین شایسته، “برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش وفاداری مشتری،” مدیریت کسب و کار، vol. 3، no. 11، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483616/fa