مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,134
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

404
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی

صفحات

 صفحه شروع 217 | صفحه پایان 238

چکیده

 تحقیقات نشان داده است که سفارشی سازی انبوه ارزش بیشتری را به مشتری ارائه می کند. در این راستا, مقاله حاضر به دنبال پاسخگویی به این سوال است که چگونه ارزش تمایز فردی بر ارزش کلی درک شده و قصد خرید محصولات سفارشی سازی شده انبوه اثر می گذارد. در این تحقیق تمایزات فردی موثر در غالب سه بعد نیاز به بهینه سازی, تمرکز بر زیبایی محصول و نیاز به منحصر به فرد بودن منعکس می شود.در این ارتباط مدل مفهومی بر اساس تئوری مشارکت, تئوری وظیفه ای نگرش ها و تئوری های مطلوبیت منحصر به فرد بودن ارائه و آزمون شده است. این تحقیق توسعه ای - پیمایشی بوده و در آن دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشگاه های تهران و تربیت مدرس مورد سوال قرار گرفتند. به طور کلی اطلاعات به دست آمده از پاسخ ها در غالب مدل مفهومی رابطه میان سه بعد تفاوت های فردی مصرف کننده و ارزش کلی درک شده و قصد خرید محصولات سفارشی سازی شده انبوه را تایید می نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مشبکی اصفهانی، اصغر، خدامی، سهیلا، و مرادی، حمید. (1390). طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی. پژوهش های مدیریت در ایران، 15(4 (پیاپی 73))، 217-238. SID. https://sid.ir/paper/483673/fa

    Vancouver: کپی

    مشبکی اصفهانی اصغر، خدامی سهیلا، مرادی حمید. طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1390؛15(4 (پیاپی 73)):217-238. Available from: https://sid.ir/paper/483673/fa

    IEEE: کپی

    اصغر مشبکی اصفهانی، سهیلا خدامی، و حمید مرادی، “طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 15، no. 4 (پیاپی 73)، pp. 217–238، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483673/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button