APA:
کپیمشبکی اصفهانی، اصغر، خدامی، سهیلا، و مرادی، حمید. (1390). طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی. پژوهش های مدیریت در ایران، 15(4 (پیاپی 73))، 217-238. SID. https://sid.ir/paper/483673/fa
Vancouver:
کپیمشبکی اصفهانی اصغر، خدامی سهیلا، مرادی حمید. طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1390؛15(4 (پیاپی 73)):217-238. Available from: https://sid.ir/paper/483673/fa
IEEE:
کپیاصغر مشبکی اصفهانی، سهیلا خدامی، و حمید مرادی، “طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوری های مرتبط با ارزش تمایز فردی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 15، no. 4 (پیاپی 73)، pp. 217–238، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483673/fa