APA:
کپیتوکل، نجمه، سرداری، احمد، و قاضی زاده، مصطفی. (1393). بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان به دهان با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز). راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 49-60. SID. https://sid.ir/paper/484540/fa
Vancouver:
کپیتوکل نجمه، سرداری احمد، قاضی زاده مصطفی. بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان به دهان با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):49-60. Available from: https://sid.ir/paper/484540/fa
IEEE:
کپینجمه توکل، احمد سرداری، و مصطفی قاضی زاده، “بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر تبلیغات دهان به دهان با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین شهرستان شیراز)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 49–60، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484540/fa