APA:
کپیاحمدیان، مینا، و سبحانی نژاد، مهدی. (1393). بررسی رابطه میان مولفه های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 21(4)، 87-112. SID. https://sid.ir/paper/484552/fa
Vancouver:
کپیاحمدیان مینا، سبحانی نژاد مهدی. بررسی رابطه میان مولفه های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1393؛21(4):87-112. Available from: https://sid.ir/paper/484552/fa
IEEE:
کپیمینا احمدیان، و مهدی سبحانی نژاد، “بررسی رابطه میان مولفه های برنامه درسی پنهان با ابعاد گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 21، no. 4، pp. 87–112، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484552/fa