APA:
کپیمیرزایی، مجتبی، میرزایی، محسن، و عجم، علی اکبر. (1398). بررسی رابطه ی بین عناصر برنامه ی درسی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان علوم پزشکی (مطالعه ی موردی: دانشجویان علوم پزشکی). توسعه آموزش در علوم پزشکی، 12(35 )، 47-53. SID. https://sid.ir/paper/361218/fa
Vancouver:
کپیمیرزایی مجتبی، میرزایی محسن، عجم علی اکبر. بررسی رابطه ی بین عناصر برنامه ی درسی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان علوم پزشکی (مطالعه ی موردی: دانشجویان علوم پزشکی). توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1398؛12(35 ):47-53. Available from: https://sid.ir/paper/361218/fa
IEEE:
کپیمجتبی میرزایی، محسن میرزایی، و علی اکبر عجم، “بررسی رابطه ی بین عناصر برنامه ی درسی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان علوم پزشکی (مطالعه ی موردی: دانشجویان علوم پزشکی)،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 12، no. 35 ، pp. 47–53، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/361218/fa