مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,512
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

757
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان رضایت مشتریان زن از خدمات تلفن همراه در شهرستان ارومیه (مقایسه دو شرکت همراه اول و ایرانسل)

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 70

چکیده

رضایت مشتری, احساس مثبتی است که در مصرف کننده یا دریافت کننده محصول و خدمات ایجاد می شود. پژوهش های گوناگون نشان دهنده آن است که افزایش رضایت مشتری باعث افزایش سودآوری, افزایش سهم بازار, تداوم حفظ مشتری و افزایش طول دوره بقای مشتری در سازمان می شود. بر این اساس, پژوهش حاضر درصدد بررسی میزان رضایت مشتریان زن از عملکرد دو شرکت تلفن همراه اول و ایرانسل در سطح شهر ارومیه می باشد. جامعه آماری پژوهش 150 نفر از مشتریان فعلی زن, در دو شرکت همراه اول و ایرانسل در سطح شهر ارومیه است. با توجه به نتایج آزمون کولموگروف- اسمیرنوف توزیع داده ها نرمال نیست در نتیجه جهت تحلیل داده ها از آزمون ناپارامتریک علامت زوج-نمونه ای استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داده است که هر دو شرکت در زمینه تبلیغات جهت جلب مشتری در یک سطح می باشند, ولی تلفن همراه اول در زمینه ارائه خدمات با کیفیت و به روز, خدمات بعد از فروش و آنتن دهی مناسب در سطح شهر نسبت به ایرانسل پیشتاز است و این موارد باعث شده که وفاداری مشتریان زن نسبت به همراه اول بیشتر از ایرانسل باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    تقی زاده، هوشنگ، و مسکاریان، آیدا. (1392). بررسی میزان رضایت مشتریان زن از خدمات تلفن همراه در شهرستان ارومیه (مقایسه دو شرکت همراه اول و ایرانسل). زن و مطالعات خانواده، 6(21)، 47-70. SID. https://sid.ir/paper/206361/fa

    Vancouver: کپی

    تقی زاده هوشنگ، مسکاریان آیدا. بررسی میزان رضایت مشتریان زن از خدمات تلفن همراه در شهرستان ارومیه (مقایسه دو شرکت همراه اول و ایرانسل). زن و مطالعات خانواده[Internet]. 1392؛6(21):47-70. Available from: https://sid.ir/paper/206361/fa

    IEEE: کپی

    هوشنگ تقی زاده، و آیدا مسکاریان، “بررسی میزان رضایت مشتریان زن از خدمات تلفن همراه در شهرستان ارومیه (مقایسه دو شرکت همراه اول و ایرانسل)،” زن و مطالعات خانواده، vol. 6، no. 21، pp. 47–70، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/206361/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button