APA:
کپیلشکری، محمد، و نخچیان، علی. (1388). افزایش عملکرد مدیران بازاریابی با شناسایی رفتار مصرف کننده. نامه اتاق بازرگانی، -(-)، 18-25. SID. https://sid.ir/paper/486611/fa
Vancouver:
کپیلشکری محمد، نخچیان علی. افزایش عملکرد مدیران بازاریابی با شناسایی رفتار مصرف کننده. نامه اتاق بازرگانی[Internet]. 1388؛-(-):18-25. Available from: https://sid.ir/paper/486611/fa
IEEE:
کپیمحمد لشکری، و علی نخچیان، “افزایش عملکرد مدیران بازاریابی با شناسایی رفتار مصرف کننده،” نامه اتاق بازرگانی، vol. -، no. -، pp. 18–25، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/486611/fa