APA:
کپیعاملی، آنژلا، و راه حق، آتنا. (1393). تاثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده. مطالعات کمی در مدیریت، 5(4)، 177-197. SID. https://sid.ir/paper/191927/fa
Vancouver:
کپیعاملی آنژلا، راه حق آتنا. تاثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده. مطالعات کمی در مدیریت[Internet]. 1393؛5(4):177-197. Available from: https://sid.ir/paper/191927/fa
IEEE:
کپیآنژلا عاملی، و آتنا راه حق، “تاثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده،” مطالعات کمی در مدیریت، vol. 5، no. 4، pp. 177–197، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/191927/fa