Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

961
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

736
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان

صفحات

 صفحه شروع 204 | صفحه پایان 220

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی، پروین، ادیب، یوسف، هاشمی، تورج، و زمینی، سهیلا. (1389). بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. مجله روانشناسی، 14(2 (پیاپی 54))، 204-220. SID. https://sid.ir/paper/487022/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی پروین، ادیب یوسف، هاشمی تورج، زمینی سهیلا. بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. مجله روانشناسی[Internet]. 1389؛14(2 (پیاپی 54)):204-220. Available from: https://sid.ir/paper/487022/fa

    IEEE: کپی

    پروین زارعی، یوسف ادیب، تورج هاشمی، و سهیلا زمینی، “بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان،” مجله روانشناسی، vol. 14، no. 2 (پیاپی 54)، pp. 204–220، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/487022/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا