APA:
کپیزارعی، پروین، ادیب، یوسف، هاشمی، تورج، و زمینی، سهیلا. (1389). بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. مجله روانشناسی، 14(2 (پیاپی 54))، 204-220. SID. https://sid.ir/paper/487022/fa
Vancouver:
کپیزارعی پروین، ادیب یوسف، هاشمی تورج، زمینی سهیلا. بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. مجله روانشناسی[Internet]. 1389؛14(2 (پیاپی 54)):204-220. Available from: https://sid.ir/paper/487022/fa
IEEE:
کپیپروین زارعی، یوسف ادیب، تورج هاشمی، و سهیلا زمینی، “بررسی اثربخشی ارزشیابی مستمر یادگیری در ادراکات حرمت خود و عملکرد تحصیلی دانش آموزان،” مجله روانشناسی، vol. 14، no. 2 (پیاپی 54)، pp. 204–220، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/487022/fa