APA:
کپیحسینی، م.، و احمدی نژاد، م.. (1). بررسی تاثیر رضایتمندی مشتری, اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری (مطالعه موردی بانک رفاه). مجازی، 1(1)، 42-51. SID. https://sid.ir/paper/487250/fa
Vancouver:
کپیحسینی م.، احمدی نژاد م.. بررسی تاثیر رضایتمندی مشتری, اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری (مطالعه موردی بانک رفاه). مجازی[Internet]. 1؛1(1):42-51. Available from: https://sid.ir/paper/487250/fa
IEEE:
کپیم. حسینی، و م. احمدی نژاد، “بررسی تاثیر رضایتمندی مشتری, اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری (مطالعه موردی بانک رفاه)،” مجازی، vol. 1، no. 1، pp. 42–51، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/487250/fa