APA:
کپینایب زاده، شهناز، و شهبازی، پروانه. (1392). بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه. مدیریت بازاریابی، 8(21)، 15-26. SID. https://sid.ir/paper/218995/fa
Vancouver:
کپینایب زاده شهناز، شهبازی پروانه. بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(21):15-26. Available from: https://sid.ir/paper/218995/fa
IEEE:
کپیشهناز نایب زاده، و پروانه شهبازی، “بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 21، pp. 15–26، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218995/fa